+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
پروسترولین بلانک بی

مزوژل پروسترولین بلانک بی چیست؟

اگر به دنبال محصولی هستید که به کمک آن بتوانید چین‌وچروک‌ها و آثار لک را از پوست صورت یا بدن خود پاک کنید، مزوژل پروسترولین بلانک بی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. این محصول دارای ساختاری استاندارد و مؤثر است که تأثیری ماندگار و عالی بر پوست شما می‌گذارد. مزوژل پروسترولین بلانک بی، یک سرنگ به حجم ۲ سی‌سی می‌باشد که برای یک‌بار استفاده ساخته شده است.

شما می‌توانید در داروخانه‌ها محصولات آرایشی و بهداشتی که برای چین‌وچروک صورت تولید شده باشند را به‌راحتی بیابید؛ اما تأثیری که یک محصول درجه‌یک و اصل بر پوست شما می‌گذارد، با سایر محصولات قابل‌مقایسه نیست. سرنگ مزوژل پروسترولین بلانک بی که توسط دانشمندان و متخصصان کشور کره جنوبی تولید شده، دارای ترکیباتی مطابق با نیازهای انواع پوست است که برای تولید آن از بهترین سیستم‌ها و فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است.

این محصول دارای نشان‌های استاندارد می‌باشد و توسط وزارت بهداشت کشور، تأیید شده است؛ بنابراین می‌توانید بدون نگرانی و البته با مشورت پزشک از آن استفاده کنید. همچنین به دلیل کیفیت ترکیبات آن، نسبت به سایر محصولات مشابه، عوارض کمی دارد و در بسیاری از مواقع بدون عوارض است.

ترکیبات تشکیل‌دهنده مزوژل پروسترولین بلانک بی

  • کمپلکس پپتید
  • والپرواپل الیگو پپتید
  • الیگو پپتید
  • اکتا پپتید
  • هیالورونیک اسید
  • فرولوئیل الیگو پپتید

تمام این ترکیب‌ها، توسط پزشکان، تست شده و سلامت آن‌ها، تضمین شده است.

مناطق و نحوه استفاده از مزوژل پروسترولین بلانک بی

این سرنگ، محل خاصی برای تزریق ندارد و باتوجه‌به صلاحدید پزشک، می‌تواند به هر قسمت از بدن که به آن احتیاج دارد، تزریق شود. به‌طورکلی، پزشکان توصیه می‌کنند که این مزوژل را ۲ یا ۳ بار و به فواصل دو تا چهار هفته یک‌بار تزریق کنید که البته تعداد و فاصله بین دوره‌ها باتوجه‌به شرایط پوستی شما متفاوت است و این موضوع توسط پزشک تعیین می‌شود. پوست برخی افراد به‌غیراز دوره ذکرشده، برای تثبیت اثر مزوژل، به شارژ فصلی هم نیاز دارند.

مزوژل پروسترولین بلانک بی، دارای فرمولاسیونی خاص و اصولی است که می‌تواند چین‌وچروک‌های صورت را تا حد زیادی بهبود ببخشد و پوست شما را شفاف و شاداب بگرداند. به همین دلیل گزینه‌ای بسیار مناسب و کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند هرچه سریع‌تر فرایند جوان‌سازی پوست خود را انجام دهند. این مزوژل علاوه بر موارد بالا دارای مزایای بسیاری زیادی است که در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن‌ها می‌پردازیم.

مزایای استفاده از مزوژل پروسترولین بلانک بی

مزوژل پروسترولین بلانک بی

این مزوژل به دلیل استفاده از موادی خاص، ساختاری دارد که می‌تواند بر بافت‌ها و سلول‌ها موجود در محل چروک و اسکار، تأثیر گذاشته و عملکرد آن‌ها را تا حد زیادی تغییر دهد و برای زیبایی شما مؤثر واقع شود.

۱. در ترکیبات آن، از هیالورونیک اسید استفاده شده است.

یکی از مهم‌ترین موادی که می‌تواند بر قوام و جوانی پوست ما تأثیرگذار باشد، اسید هیالورونیک است. این اسید به دلیل داشتن ساختاری خاص، خاصیت ارتجاعی پوست را تأمین می‌کند و باعث می‌شود پوست به دلیل خشکی یا چربی، دچار چروک یا ترک نشود. همچنین می‌تواند از پیری زودرس و باقی‌ماندن آثار زخم یا آکنه بر پوست، جلوگیری کند. اما با افزایش سن، هیالورونیک اسید موجود در پوست نیز کاهش پیدا می‌کند. بسیاری از افراد برای جبران این کمبود، از داروها یا محصولات بهداشتی خاصی استفاده می‌کنند که برخی از آن‌ها ممکن است آثار مخربی نیز داشته باشند.

مزوژل پروسترولین بلانک بی، با داشتن هیالورونیک اسید در ساختار خود، می‌تواند این خاصیت ارتجاعی را به پوست شما بازگرداند و عملکرد بافت‌ها را بهبود ببخشد. بعد از مدت کوتاهی از تزریق این مزوژل، شاهد تغییرات محسوسی در پوست خود خواهید بود.

۲. پوست شما را بازسازی کرده و به آن رطوبت‌رسانی می‌کند.

اگر به دنبال محصولی هستید که به‌عنوان یک پک کامل عمل کند، مزوژل پروسترولین بلانک بی بهترین انتخاب شماست. این مزوژل با داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی موردنیاز پوست، به آن رطوبت‌رسانی می‌کند و همچنین باعث بهبود خشکی یا چربی بیش از اندازه پوست می‌شود. علاوه‌برآن با رطوبت‌رسانی مزوژل پروسترولین بلانک بی، لک های صورت و بدن تا حد زیادی رفع می‌شوند.

این مزوژل با داشتن ساختاری خاص، سلول‌ها و بافت‌ها پوستی شما تقویت کرده و آن‌ها را به فعالیت بیشتر وامی‌دارد تا پوست را بازسازی کند. همچنین با ازبین‌بردن سلول‌های مرده لایه میانی پوست شما، همواره آن را شفاف و باطراوت نگه می‌دارد.

۳. انواع لک‌ها و آثار باقی‌مانده روی پوست را درمان می‌کند.

اگر از آثار لک، جوش، زخم‌های قدیمی یا مثل آن‌ها خسته شده‌اید، بهترین کار استفاده از یک محصول بهداشتی با قدرت و کیفیت بالاست تا بتواند این لک‌ها را بهبود ببخشد و درعین‌حال پوست شما را در وضعیت سالمی نگه دارد. مزوژل پروسترولین بلانک بی، با داشتن ساختاری متناسب با پوست چرب، خشک یا مختلط، می‌تواند تأثیر ماندگار و مناسبی بر لکه‌های پوستی شما بگذارد.

یکی از انواع لک که بسیاری از افراد ممکن است آن را داشته باشند، ملاسما می‌باشد. ملاسما نوعی لک قهوه‌ای بزرگ است که معمولاً روی پوست صورت افراد و به‌خصوص بانوان نمایان می‌شود. بسیاری از افراد، ترجیح می‌دهند پوستی صاف و یک‌دست داشته باشند و مایل هستند که این نوع لک را از صورت خود پاک کنند. مزوژل پروسترولین بلانک بی، با داشتن کیفیتی بالا، می‌تواند ملاسمای پوست را نیز تا حد زیادی کاهش داده و آن را درمان کند. طی این روند، مایع داخل سرنگ بر فولیکول‌ها یا رنگ‌دانه‌های لایه میانی پوست تأثیر گذاشته و رنگ آن‌ها را روشن‌تر می‌سازد.

سخن پایانی

استفاده از مزوژل پروسترولین بلانک بی، می‌تواند پوستی شفاف و جوان را به شما هدیه دهد. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از آن حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 3.2]