+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی

لیفت صورت و گردن

مدت زمان مطالعه : ۱ دقیقه

همانطور که میدانید ظاهر، پوشش و حتی پوست همان نقطه عطفی است که دیگران شما را با آن می شناسند و پوست شما دقیقا آن نقطه کانونی در شما می باشد که مشکلات، سختی ها و حتی ژنتیک بر آن بسیار دخیل است و به خوبی بعد از چند سال می توانید آثار پیری را در پوستتان مشاهده کتید. به همبن منظور یکسری اقدامات جانبی مانند لیفتینگ صورت بدون جراحی و عمل لیفت صورت و گردن در راستای رفع پیری زودرس و یا پیری ناشی از افزایش سن انجام می شود.

برای آشنایی بیشتر با لیفت صورت و گردن و نحوه ی انجام آن به همراه مزایا و معایب با کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر دکتر کمالی همراه شوید.

فهرست مطالب

دلایل افتادگی پوست

برای اینکه با موضوع لیفت صورت بدون جراحی و با جراحی بطورکلی آشنا شوید و نقطه ی مبهمی باقی نماند ابتدا دلایل افتادگی پوست را با هم بررسی می کنیم، از آنجایی که مشکلات پوستی و چین و چروک یکی از شایع ترین اتفاقاتی می باشد که تقریبا برای همه انسان ها اتفاق می افتد پس در این خصوص تمایزی میان آقایان و خانم ها نمی باشد با این حساب استرس های زندگی روزمره، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب و چین و چروک های ناشی از خط اخم و خط خنده در مرور زمان مشخص شده و آرام آرام احساس می کنید که خط فکی و گردن نیز شل می شود.

اولین خط و چروک های ریز در کنار لب، اطراف گوشه خارجی چشم  و خط میان ابرو بوجود می آیند که با مروز زمان بیشتر و بیشتر می شوند اما میزان این خطوط و زمان بوجود آمدنش در هر شخصی متفاوت می باشد و به ژنتیک نیز بستگی دارد.

عوامل متعدد پیری پوست

۱- تماس با اشعه آفتاب

۲- زمینه های ارثی

۳- نوع پوست هر شخص

۴- سبک زندگی

بروز عوامل پیری سبب بروز اختلالات روحی و ظاهری خسته می شود که با نجام لیفت ناحیه صورت می توان چین های عمیق صورت که شامل خط خنده، خط اشک و افتادگی و شلی پوست گردن را از بین برد. پوست صورت درست همانند کشی است که مدت ها کشیده شده است و به مرور زمان خاصیت کشسانی خودش را از دست می دهد به همراه این شل شدن پوست چربی های زیر جلدی خود را نیز از دست می دهد و کم کم به سمت پایین کشیده شده و شل می شوند.

علائم افتادگی و پیری پوست

– بروز خط اشک

-دو قسمتی شدن گونه

– بروز خط خنده

-بوجود آمدن برآمدگی اطراف دهان

 

لیفت صورت و گردن

همانطور که میدانید ظاهر، پوشش و حتی پوست همان نقطه عطفی است
که دیگران شما را با آن می شناسند و پوست شما دقیقا آن نقطه کانونی در شما
می باشد که مشکلات، سختی ها و حتی ژنتیک بر آن بسیار دخیل است و به خوبی
بعد از چند سال می توانید آثار پیری را در پوستتان مشاهده کتید برای درمان
می توانید به کلینیک زیبایی و لیزر دکتر کمالی مراجعه بفرمائید.

نحوه انجام جراحی لیفت صورت و گردن

عمل جراحی لیفت صورت وگردن را می توان با بیهوشی و حالت خواب آلودگی عمیق و بی حسی موضعی انجام دهند، برحسب رویش موهای ناحیه مورد نظر برش برای لیفت انجام می شود. برش لیفت صورت و گردن از خط رویش مو و وسط آن شروع شده و به زاویه بالای گوش می رسد و بعد از آن در مسیر فرورفتگی و برآمدگی جلو گوش تا ناحیه لاله گوش ادامه پیدا می کند  و در نهایت به پشت گوش کشیده می شود، بعد از بریدن پوست، پوست این نواحی از پوست و گوشت زیرین خود جدا شده و بلند می شود. در ناحیه زیر پوست لایه نگهدارنده پوست وجود دارد که جهت انجام لیفت صورت و گردن باید این لایه باز شود و یا با بخیه هایی تقویت شود. درصورتی که شلی و یا افتادگی پوست گردن زیاد باشد باید با برشی عرضی در ناحیه زیر چانه وارد گردن شد و عضلات گردن که از هم فاصله گرفته را ترمیم می کنند، در این حین بصورت همزمان نیز می توان چربی های گردن را با لیپوساکشن خارج کرده و غبغب بیمار را در کنار تقویت عضلات آن از بین برد. پس از اینکه تقویت لایه های نگهدارنده پوست انجام شد پوست صورت کشیده شده قسمت های اضافه آن برداشته می شود پس از برداستن پوست های اضافه دو لبه زخم به یکدیگر بخیه می شود در بعضی از بیماران از لوله های مخصوص جهت تخلیه خون آبه استفاده می شود.

توصیه های بعد از لیفت گردن و صورت

-پانسمان و لوله های زیر پوستی معمولا بعد از دو روز کشیده می شود .

-بخیه های غیر قابل جذب نیز بعد از یک هفته کشیده می شوند.

-بروز تورم و درد و خون مردگی بعد از این جراحی عادی می باشد .

-استفاده از کمپرس یخ و داروهای ضد درد در کاهش تورم و درد بسیار تاثیر گذار هستند.

– توجه داشته باشید که در این دوره نقاهت از فعالیت های شدید بدنی پرهیز کنید.

– پس از کاهش تورم و خون مردگی نتیجه قابل مشاهده می باشد.

– معمولا ۱ هفته پس از عمل چای زخم ها از بین خواهد رفت و شما پوستی جوان و شاداب را مشاهده می کنید.

هزینه لیفت صورت

بطورکلی هزینه لیفت صورت و گردن دقیقا بستگی به پزشک و متخصص مورد نظر و ابزار ها و تجهیزاتی که برای جراحی استفاده  میکند و محدوده جغرافیایی قرار گیری مطب نیز یکی از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار در هزینه لیفت صورت و گردن می باشد، فراموش نکنید برای انجام کارهای درمانی و جوانسازی پوست به دنبال بهترین کلینیک پوست در تهران باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]