+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
نخ لیفت و جوانسازی

کار گذاشتن نخ لیفت و جوانسازی

مدت زمان مطالعه : ۱ دقیقه

آیا روشی برای لیفت صورت بدون جراحی وجود دارد؟
امروزه پزشکان برای دستیابی به زیبایی و لیفت صورت، از یک راه حل سریع ، آسان ، بدون جراحی و بدون بیهوشی استفاده می کنند، به نام نخ!
این تکنیک در کره توسعه یافته است و امروزه در سراسر جهان به ویژه در اروپا و آمریکا رواج دارد. با این روش می توانید ۱۰ سال به عقب برگردید و جوان تر شوید
لیفت صورت با نخ چیست؟
لیفت صورت با نخ روشی نوآورانه و بی خطر است که باعث جوانسازی صورت بدون جراحی می شود. نخ های لیفتینگ پلی پروپیلن قابل جذب با خارهاى های خاص هستند و یک توری پشتیبانی را در صورت تشکیل می دهند که بافت های صورت را به روشی کاملاً ایمن بازیابی می کند.

چه مدت طول می کشد تا نخ ها توسط پزشک گذاشته شود؟و چه زمانی اثرات آن را می بینیم؟ آن ها چقدر دوام می آورند؟
درمان با بی حسی موضعی (استفاده از کرم بی حسی یا بی حسی تزریقی) انجام می شود و ۳۰-۴۵ دقیقه طول می کشد. تجزیه بیولوژیکی رشته ها طی ۶ ماه پس از جذب کامل آنها صورت می گیرد. با این حال ، در این مدت بدن شبکه ای از کلاژن و الیاف الاستیک را در اطراف نخ ها ایجاد کرده است و به همین دلیل اثرات درمان ۱۲ تا ۱۶ ماه به طول می انجامد.

استفاده از لیفتینگ نخ در کدام مناطق از صورت کاربرد دارد؟
عملاً همه جا! صورت بر روی چین و چروک های پیشانی و همچنین میتوان از آن برای لیفت ابرو استفاده کرد (مخصوصاً برای افرادی که نمی توانند ازسم بوتولینوم باشند مفید هستند). همچنین از دیگر مناطق کاربردی می توان به اطراف چشم ، چروکهای نازک زیر چشم چشمگیر گونه ها ،غبغب اشاره کرد است که تاثیر چشم گیر و قابل توجهی در این مناطق حاصل می شود.

آیا نخ باعث افزایش کلاژن می شود؟
بله ، نخ ها فیبروبلاست ها را فعال می کنند و فیبروبلاست ها باعث تحریک کلاژن می شوند. در نتیجه ، چین و چروک ها از بین می روند ، منافذ پوست بسته تر می شوند و لیفت صورت می گیرد

مزایای گذاشتن نخ
لیفت صورت
جوان سازی پوست با تحریک کلاژن سازی
نیازی به بیهوشی و جراحی نیست
در یک جلسه قابل انجام است
بازیابی سریع
آماده سازی خاصی لازم ندارد
تاثیر چشم گیر
هیچ اثری از آسیب یا زخم باقی نخواهد ماند
نخ ها کاملاً قابل جذب هستند.
از ۲۵ سالگی قابل استفاده است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.9]