+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
مزوژل جوانساز پروایج

دانستنی‌های مزوژل جوانساز پروایج (Proage)

با افزایش سن و استفاده مکرر از عضلات چهره برای ابراز احساسات گوناگون در زندگی روزمره، سازوکارهای جوانسازی پوست به مرور زمان کند گردیده و در نتیجه چین و چروک‌های بزرگ و کوچک در صورت پدید می‌آیند. پکیج‌های محصولات مراقبت از پوست برای تمامی سنین کاربرد داشته و موجب ترمیم و بازسازی بافت پوست و فعال سازی سیستم ایمنی در این بافت می‌گردند. به این ترتیب با استفاده از این محصولات مانند مزوژل جوانساز پروایج (Proage) ظرف مدت زمانی بسیار کوتاه، جوانی و شادابی به چهره شما باز خواهد گشت.

از جمله محبوب‌ترین محصولات فوق می‌توان به مزوژل‌ها اشاره کرد. امروزه از ترکیبات مزوژل به وفور در امر جوانسازی و ترمیم پوست صورت استفاده می‌شود. مزوژل‌ها عمدتاً حاوی هیالورونیک اسید و انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها از جمله مواد با خاصیت آنتی‌اکسیدان بوده و با درصد جذب بالای خود در پوست، طراوت و شادابی را به چهره شما بازمی‌گردانند.

به این ترتیب افرادی که پوستی خشک و پر چین و چروک دارند، از تزریق مزوژل‌ها سود فراوانی خواهند برد. در این مقاله قصد داریم مزوژل جوانساز پروایج که یکی از پرفروش‌ترین محصولات زیبایی صورت به شمار می‌رود را به شما معرفی کنیم. اما پیش از آن بهتر است مرور کوتاهی بر روی تزریق محصولات مزوژل و مزایای آن داشته باشیم.

مزوژل جوانساز پروایج

مزوژل‌های حاوی هیالورونیک اسید

بافت پوست هر فردی حاوی انواع رشته‌های ساختاری کلاژن و الاستین و نیز مولکول‌های موکوپلی‌ساکاریدی همانند هیالورونیک اسید است. درصد مولکول‌های هیالورونیک اسید موجود در پوست به مرور زمان و با افزایش سن کاهش یافته و بنابراین چهره افراد پس از مدتی به مرور شادابی و نشاط خود را از دست خواهد داد.

تزریق مزوژل یکی از راهکارهای مؤثری است که به واسطه آن می‌توان موکوپلی‌ساکاریدهای از دست رفته را مجدداً به بافت پوست بازگرداند. به این ترتیب تزریق ترکیبات حاوی هیالورونیک اسید یکی از روش‌های پرکاربرد در جوانسازی و جلوگیری از پیری در کلینیک‌های زیبایی به شمار می‌رود.

هیالورونیک اسیدی که از خارج و به واسطه تزریق مزوژل به بدن وارد می‌شود با حفظ رطوبت در بافت و تحریک ساخت رشته‌های کلاژن موجب تقویت ساختار پوست و اعمال اثرات آنتی ایجینگ می‌گردد. برند ایتالیایی جوانساز پروایج یکی از برندهای مشهور مزوژل است که انواع و اقسام ترکیبات هیالورونیک اسیدی را برای استفاده مراجعان به کلینیک‌های زیبایی تولید و وارد بازار کرده است.

از مزوژل‌ها در از بین بردن چین و چروک صورت، گودی زیر چشم و غبغب و نیز درخشندگی هرچه بیشتر چهره استفاده می‌شود. این ترکیبات با جذب آهسته در پوست ظرف مدت یک الی هفت روز کاملاً‌ با بافت طبیعی چهره یکی شده و پوستی صاف و بدون چین و چروک را برای شما به ارمغان می‌آورند. به علاوه از این ترکیبات می‌توان در رفع جای جوش و لیفت صورت نیز استفاده کرد. به این ترتیب بدون اینکه تن به تیغ جراحی بدهید، از پوستی کشیده و محکم برخورداری خواهید شد. مزوژل‌ها فاقد کارکرد حجم‌دهی به بافت بوده و به همین جهت در زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت نقش چندانی را ایفا نخواهند کرد.

کبودی و تورم ناشی از تزریق مزوژل‌ها جزو عوارض جانبی شایع این تکنیک درمانی به شمار آمده و اغلب اوقات ظرف مدت ۳ الی ۴ روز خود به خود بهبود خواهد یافت.

انتخاب بهترین مزوژل برای هر فرد بسته به سن و جنس بیمار و نیز میزان خشکی پوست وی صورت گرفته و طیفی از گزینه‌های موجود در بازار را در بر می‌گیرد. با این حال ۵ برند بسیار محبوب مزوژل که در سراسر جهان به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: مزوژل پروستیلن، جالپرو، سیتوکر و پروایج. سعی کنید در هنگام انتخاب مزوژل مورد نظر خود حتماً این موضوع را مد نظر قرار دهید و برندهای شناخته شده‌تر و دارای تأییدیه رسمی را برگزینید. در ادامه این مطلب به معرفی بیشتر مزوژل جوانساز پروایج می‌پردازیم:

مزوژل جوانساز پروایج (Proage) چیست؟

ظاهر بی‌نقص و شاداب پوست معیاری از سلامت هر فرد را در اختیار ما قرار می‌دهد. بنابراین به کارگیری ترکیباتی که می‌توانند این سلامت را تضمین کنند، اهمیت بسیار زیادی در مراقبت از پوست و جوانسازی چهره خواهد داشت. مزوژل جوانساز پروایج ساخت کمپانی The Wave Innovation Group در کشور ایتالیا بوده و در آبرسانی و تقویت استحکام پوست و نیز از بین بردن جای اسکار نقش دارد. این مزوژل با تحریک ساخت کلاژن و افزایش جذب آب طراوت و شادابی را به صورت شما هدیه داده و آثار پیری و نازک شدن پوست را از چهره‌تان می‌زداید.

در جوانساز پروایج از ترکیبات هیالورونیک اسید غیر کراس‌لینک استفاده شده است. این مولکول‌ها با قرار گرفتن در فضای ماتریکس بین سلولی نقایص و چین و چروک‌های چهره را محو می‌سازند. بنابراین این محصول برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند بار دیگر جوانی از دست رفته صورت خود را بازیابند انتخابی ایده‌آل به شمار می‌آید. همچنین توت گوجی و ویتامین سی به کار رفته در این محصول سازوکارهای دفاعی سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و موجب اصلاح نواحی تغییر رنگ و بازیابی درخشندگی و جوانی پوست می‌گردد.

از این مزوژل می‌توان در نواحی گوناگونی از بدن چون صورت، گردن، ناحیه دکلته و پشت دست‌ها استفاده نمود. همچنین به لطف ترکیبات حاوی میوه گل رز (رز هیپ) که در فرمولاسیونی استثنایی در این محصول به کار رفته است، پس از یک ماه از مصرف شاهد نرمی و استحکام و افزایش انعطاف‌پذیری پوست خود خواهید بود. بنابراین اثراتی هم‌سنگ با لیفت چهره را تجربه خواهید کرد. خطوط عمیق حالت چهره با تزریق مزوژل پروایج از بین رفته و پوستی صاف و هموار را بر جای خواهد گذاشت. بنابراین اگر پوستی بی‌حالت، خسته یا شکننده دارید، مصرف جوانساز پروایج به شما توصیه می‌شود.

این محصول در قالب سرنگ‌هایی با حجم ۲ سی سی به فروش رسیده و برای نگهداری آن لازم است شرایط محیطی خاصی با دمای بین ۲ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد برقرار گردد. مزوژل پروایج دارای تأییدیه رسمی از سوی سازمان غذا و داروی اروپا و نیز وزارت بهداشت ایران بوده و امروزه بسیاری از پزشکان متخصص در کلینیک‌های مجهز پوست از این ترکیبات به منظور جوانسازی و رفع چین و چروک‌های صورت در مراجعین خود استفاده می‌کنند.

مزوژل جوانساز پروایج

 

مزایای جوانساز پروایج

همانطور که گفتیم تزریق مزوژل‌ها در زیر پوست یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار برای جوانسازی و حفظ طراوت پوست به شمار می‌آید. مزایای عمده مزوژل جوانساز پروایج که موجب برتری این برند نسبت به بسیاری از نمونه‌های مشابه می‌گردد عبارتند از:

  • سهولت در تزریق
  • چگالی پایین محصول
  • خاصیت پرکنندگی اندک که باعث طبیعی‌تر نشان دادن پوست می‌شود.
  • آبرسانی عمقی به لایه‌های درم پوست
  • مبارزه با پیری چهره و خواص آنتی ایجینگ
  • درمان انواع جای اسکار مانند جای آکنه یا آبله مرغان
  • درمان استرچ مارک و هرگونه خطوط ناشی از کشیدگی پوست
  • درخشنده و شفاف‌‌تر ساختن ظاهر پوست

مزوژل پروایج چه معایب و عوارضی دارد؟

تزریق مزوژل‌ عمدتاً‌ به عنوان اقدامی با تهاجم اندک و اثربخشی بالا شناخته می‌شود. البته گاهی اوقات به دنبال مصرف این ترکیبات ممکن است در محل تزریق احساس خارش یا درد به همراه دیگر نشانه‌های التهاب از قبیل قرمزی، ورم و گرما ایجاد گردد. این عوارض موقتی بوده و پس از یک هفته به طور کامل برطرف خواهند شد. به علاوه بهتر است افرادی که نسبت به هیالورونیک اسید یا دیگر ترکیبات به کار رفته در مزوژل پروایج حساسیت دارند از تزریق این ماده به زیر پوست خود بپرهیزند.

همچنین توصیه می‌شود که زنان باردار و شیرده، افراد با سن کمتر از ۱۸ سال، افرادی که سابقه‌ای از بیماری‌های خودایمنی دارند و یا آن‌هایی که به زخم‌های هایپرتروفیک مبتلا هستند از جوانسازی پوست خود با پروایج دوری کنند.

دقت داشته باشید که مزوژل‌ها در زاویه سازی چهره و کانتورینگ صورت نقش نداشته و تنها جهت از بین بردن نقایص جزئی در پوست مانند چین و چروک‌ها و خطوط عمیق چهره مانند خط اخم و لبخند و خطوط پنجه غازی اطراف چشم‌ها کاربرد دارند. بنابراین آن دسته از افرادی که می‌خواهند با تزریق ماده‌ای طبیعی و بدون عارضه از شر عیب و ایرادهای موجود در پوست خود خلاص گردند از تزریق مزوژل پروایج سود زیادی خواهند برد.

نحوه تزریق جوانساز پروایج

میزان ماده مزوژل تزریق شده و نحوه تزریق جوانساز پروایج به زیر پوست از فرد به فرد دیگر متفاوت بوده و تا حد زیادی تابعی از میزان چین و چروک فرد و شدت خطوط عمیق صورت وی خواهد بود. با این حال اغلب اوقات سه جلسه تزریق با فاصله یک هفته بین جلسات اثرات درمانی مطلوبی را بر روی پوست خواهد گذاشت. گاهی اوقات لازم است که جلسات ماهانه برای تزریق مزوژل پروایج از قبل رزرو گردیده و یا برای تمدید اثرات این محصول، سالی یکبار تزریق‌ مجدداً تکرار شود.

ماندگاری مزوژل پروایج

مدت زمان ماندگاری  با توجه به  نوع بافت پوست و  رعایت دستورالعمل هایی که از جانب پزشک پس از تزریق توصیه می شود متغییر است . با توجه به تجریه اثر این مزوژل در صورت رعایت نکات مد نظر تا یکسال حفظ شود و در صورت عدم تمدید اثر خود را از دست خواهد . لذا بهتر است جهت حفظ نتیجه  نسبت به تمدید تزریق آن اقدام گردد .

موارد منع مصرف

بنا بر بروشور رسمی پرو ایج این محصول نباید در موارد زیر مصرف شود.

  • بیماران با سابقه بیماری خودایمنی یا کسانی که این زمینه تحت درمان میباشند.
  • بیمارانی که به اسید هیالورونیک حساس هستند.
  • زنان باردار یا شیرده
  • بیماران زیر ۱۸ سال
  • بیمارانی که داروهای  ضد انعقاد خون (بیماران قلبی) و یا مهارکننده های تجمع پلاکتی دریافت می کنند نباید بدون مشورت با پزشک متخصص خود از پرو ایج استفاده نمایند .
  • بیماران اسکار هیپرتروفیک نیز نباید از این محصول استفاده نمایند.
  • این محصول نباید همراه با لیزر درمانی، لایه برداری شیمیایی یا درم ابریژن استفاده شود .
  • PROAGE نباید در نواحی پوستی ملتهب و یا عفونی استفاده شود  (مانند آکنه، تبخال و  …

با توجه به مورادی که در بالا مطرح شده است ، در صورتی که قصد استفاده از این محصول را دارید حتما با یک پزشک متخصص مشورت نموده و تزریق را در یک کلینیک معتبر انجام دهید .

مزوژل ایتالیایی

شرکت ایتالیایی  The wave Innovation Group ، مزوژل پروایج (proage) را در سال ۲۰۱۶ تولید کرده است . این شرکت با وجود جوان بودن ، محصولات مختلفی در حوزه پزشکی زیبایی دارد . در وب سایت رسمی این شرکت بروشور این محصول را میتوانید مشاهده نمایید . در قسمت روش استفاده این بروشور ، به دلیل حساسیت هایی که در نحوه استفاده آن وجود دارد  تاکید زیادی بر تزریق این مزوژل در کلینیک های تخصصی و زیر نظر پزشک مجرب شده است .

هزینه تزریق مزوژل پروایج

هزینه تزریق به عوامل مختلفی بستگی دارد : برای مثال  میزان مصرف مزوژل بر حسب cc ، تعداد جلسات تزریق ، وسعت ناحیه ای که مورد درمان قرار میگیرد از جمله عواملی میباشند که در محاسبه هزینه تزریق پروایج تاثیر گزار میباشند . لذا هزینه انجام کار پس از مراجعه به کلینیک و بررسی توسط پزشک متخصص قابل برآورد میباشد .

سخن پایانی و معرفی کلینیک معتبر

تزریق مزوژل‌ها به عنوان یکی از روش‌های بسیار محبوب در از بین بردن خطوط اضافی صورت و جوانسازی و ترمیم چهره در کلینیک‌های معتبر زیبایی کاربرد دارد. از جمله برندهای مطرح مزوژل،‌ می‌توان به جوانساز پروایج اشاره کرد که با خواص منحصر به فرد خود پوستی جوان و شاداب را برای مصرف کننده به ارمغان آورده و آثار پیری و چین و چروک‌های ناشی از حالات چهره را از صورت می‌زداید. اگر می‌خواهید از مزوژل پروایج برای درمان نقایص پوستی خود و رفع چروک‌های عمیق چهره استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر کمالی پوستی جوان و بی‌نقص را به خود هدیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.6]