+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
مزوژل و جوانساز ویتن

جوانسازی پوست با مزوژل و جوانساز ویتن (Vitten)

بازیابی جوانی و شادابی پوست صورت خواسته بسیاری از خانم‌ها و نیز آقایانی است که به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی پوست و مو مراجعه می‌کنند. به مرور زمان و با افزایش سن، تغییراتی در ساختار و ترکیب بافت طبیعی چهره ایجاد شده که ممکن است به مذاق بسیاری از افراد خوش نیاید و بنابراین امروزه شمار روزافزونی از خانم‌ها و آقایانی که پا به سنین میانسالی می‌گذارند به انجام اعمال جراحی جوانسازی پوست و ترمیم صورت خود روی می‌آورند. اخیراً با روی کار آمدن روش‌های غیرتهاجمی برای ایجاد ظاهر دلخواه افراد، این روش‌ها تا حد زیادی جای اعمال جراحی پرعارضه مانند عمل جراحی لیفت صورت را گرفته و بسیاری امروزه ترجیح می‌دهند به جای اینکه زیر تیغ جراحی بروند،‌ با تزریق ترکیبات جوانساز، ظاهر زیبا و بانشاط خود را بازیابند. به همین جهت اکنون تکنیک‌های تزریق انواع ژل فیلر و نیز مزوژل‌ها مانند مزوژل ویتن کاربرد فراوانی در صنعت زیبایی یافته‌اند.

جوانساز ویتن (Vitten)

جوانساز ویتن

یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن با کمترین عارضه بیشترین اثربخشی بر روی پوست صورت را مشاهده کرد، تزریق انواع مزوژل‌ها‌ست. در این مقاله قصد داریم به معرفی این ترکیبات و به طور خاص جوانساز ویتن بپردازیم.

مزوژل ویتن به عنوان یکی از برندهای جهانی مطرح حاوی ترکیبات هیالورونیک اسیدی به وفور در مراکز درمانی پوست و مو مورد استفاده قرار گرفته و بواسطه اثرات چشمگیر خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. اگر می‌خواهید در مورد مزوژل جوانساز ویتن و مزایای آن بیشتر بدانید، ما به شما خواندن ادامه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم. اما پیش از آن لازم است که مقدمه‌ای بر ترکیبات مزوژل داشته باشیم:

مزوژل چیست؟

مزوژل‌ها به ترکیباتی حاوی هیالورونیک اسید، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، فاکتورهای رشد و ترکیبات ضداکسیدان اطلاق می‌شود که به طور رایج با هدف آبرسانی عمقی به بافت و تقویت استحکام پوست، خصوصاً برای افرادی که دچار چین و چروک هستند به کار می‌روند. ماده مؤثره اصلی در این مزوژل‌ها یعنی هیالورونیک اسید، مشابه مولکول طبیعی هیالورونیک اسید در بدن فرد بوده و به همین خاطر بدون ایجاد واکنش‌های ازدیاد حساسیت اثرات جوانسازی خود را بر روی چهره اعمال می‌کند.

هیالورونیک اسید که یک موکوپلی‌ساکارید (قند) است، به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد. با این حال، هرچه زمان می‌گذرد، از غلظت آن در پوست کاسته شده و درنتیجه چهره دیگر آن جوانی و شادابی سابق را نخواهد داشت. در اینجاست که تزریق این ماده طبیعی از خارج بدن به بازیابی جوانی صورت کمک شایانی می‌کند. هیالورونیک اسید با جذب رطوبت در بافت موجب آبرسانی عمقی به چهره گردیده و از طریق تحریک ساخت رشته‌های کلاژن، پوستی محکم و عاری از افتادگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آن دسته از خانم‌ها و نیز آقایانی که می‌خواهید از بروز پیری زودرس در چهره خود جلوگیری نموده و ایجاد چین و چروک و خطوط عمیق در پوست خود را به تأخیر بیاندازند، از مصرف این ترکیبات سود فراوانی خواهند برد. مزوژل‌ها بر خلاف ژل‌های فیلر فاقد خاصیت پرکنندگی و حجم دهی بوده و بنابراین برای زاویه‌سازی و کانتورینگ صورت کاربرد ندارند. در عوض، اثربخشی آن‌ها بیشتر در ایجاد ظاهر طبیعی صورت و رفع چین و چروک‌ها و نقایص پوست مشهود خواهد بود.

از سوی دیگر تفاوت ترکیبات مزوژل با مواد به کار رفته در تکنیک مزوتراپی این است که مزوژل حاوی غلظت بالای هیالورونیک اسید (در حد ۱۵ درصد) بوده و بنابراین در مقایسه با مواد مزوتراپی که حاوی هیالورونیک اسید ۱ تا ۳ درصد هستند، اثربخشی بیشتری در جذب رطوبت در فضای بین سلولی و ایجاد سطحی شفاف و درخشان در پوست خواهد داشت.

مزوژل جوانساز ویتن چیست؟

امروزه محصولات گوناگونی از انواع برندهای مختلف برای تزریق مزوژل در اختیار پزشکان متخصص پوست در مراکز زیبایی قرار گرفته که هر یک بسته به کشور سازنده و ترکیبات به کار رفته در آن‌ها اثربخشی و متعاقب آن قیمت متفاوتی خواهند داشت. از جمله بهترین برندهای مزوژل موجود در بازار می‌توان مزوژل ویتن (Vitten) را نام برد که ساخت شرکت کره‌ای JETEMA بوده و انواع و اقسام ترکیبات هیالورونیک اسیدی را برای جوانسازی پوست ارائه می‌کند.

پس از تزریق مزوژل‌ها به زیر پوستتان می‌توانید انتظار مشاهده نتایج را ظرف مدت دو هفته از تاریخ مراجعه خود داشته باشید. در این فاصله به تدریج جذب مزوژل در بافت صورت انجام گرفته و هیالورونیک اسیدی که سطح آن در لایه درم پوست کاهش یافته بود، جایگزین می‌گردد. از ترکیب جوانساز ویتن می‌توان در از بین بردن جای چین و چروک و انواع خطوط حالت چهره از قبیل خط اخم و خطوط لبخند و خطوط پنجه غازی اطراف چشم‌ها بهره جست. این خطوط ناخواسته به دنبال استفاده مکرر از عضلات صورت به دنبال خندیدن، اخم کردن و… بروز یافته و تزریق مزوژل ویتن کاملاً هر ردپایی از این خطوط را محو خواهد کرد.

موارد استفاده از مزوژل و جوانساز ویتن

جوانساز ویتن

این مزوژل را می‌توان در طیف گسترده‌ای از کاربردهای زیبایی از قبیل رفع چین و چروک و خطوط اطراف چشم و صورت،‌ رفع آثار خستگی و گودافتادگی چشم‌ها، انواع لک و پیس ایجاد شده در چهره و به طور کلی بهبود ظاهر صورت مورد استفاده قرار داد. این طیف گسترده کاربردهای درمانی موجب شده است که اکنون مزوژل ویتن به عنوان یکی از برترین برندهای موجود در بازار هم‌سطح با رقیبان قدری از کشورهای اروپایی و آمریکایی شناخته شود. هر فردی با هر جنسیت و سنی و با هر نوع نقصی در چهره خود می‌تواند از این ترکیبات استفاده نموده و خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست خود را بازیابد.

برخی از افراد ذاتاً‌ چهره‌ای بی ‌روح و بی حالت داشته و به همین جهت می‌کوشند جذابیت و گیرایی را به هر نحوی که شده به صورت خود بیافزایند. تزریق مزوژل ویتن برای این افراد نیز توصیه می‌شود. در واقع با تزریق ترکیب جوانساز ویتن می‌توانید زنگار خستگی و کهولت سن را از چهره خود بزدایید و پوستی جوان و شاداب را تحویل بگیرید.

نکته جالبی که در مورد مزوژل ویتن وجود دارد این است که تزریق این ماده کاملاً بدون عارضه بوده و بنابراین می‌توانید با خیال راحت از این ترکیبات استفاده کنید. البته باید دقت داشته باشید که در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک متخصص خود دقت کافی را به خرج داده و از این نکته کلیدی در تعیین پاسخ درمان غافل نشوید. به یاد داشته باشید که بهترین و مرغوب‌ترین محصولات جوانسازی و زیبایی پوست اگر به دست پزشکان نابلد و با تجهیزات ناکافی مورد استفاده قرار گیرند، نه تنها اثرات مورد انتظار را نخواهند داشت که ممکن است به شما آسیب نیز برسانند.

هزینه تزریق ژل ویتن هیدروپلاس

همانطور که گفتیم مزوژل ویتن که ساخت شرکت JETEMA در کره جنوبی است، یکی از اصیل‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمینه جوانسازی و آبرسانی به پوست بوده و در بسیاری از کلینیک‌های معتبر زیبایی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین محبوبیت و استفاده گسترده از این محصول موجب شده است که قیمت تزریق ژل ویتن هیدروپلاس نیز متناسب با کیفیت آن تعیین گردید.

گاهی اوقات محصولاتی با قیمت‌های باورنکردنی و بسیار ارزان به اسم جوانساز ویتن در بازار عرضه می‌گردند که تقلبی بوده و به هیچ‌وجه کیفیت مزوژل اصل را دارا نخواهند بود. بنابراین حواستان باشد اگر محصولی بیش از حد ارزان فروخته می‌شود یا کلینیکی هزینه‌های تزریقی باورنکردنی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، به اصالت و کیفیت این محصولات و اعتبار آن کلینیک زیبایی شک کنید.

عامل دیگر در تعیین قیمت تزریق ژل ویتن، مهارت پزشکی است که تزریق مزوژل را انجام می‌دهد. پزشکی که تجربه زیادی در این امر دارد آسودگی خاطر را به دنبال تزریق به شما هدیه خواهد کرد. به این ترتیب با اطمینان از کیفیت مزوژل و نیز تکنیک صحیح تزریق، خیالتان از نتایج حاصل راحت خواهد بود.

قیمت تزریق ویتن هیدروپلاس و به طور کلی مزوژل‌ها، مرتب در حال تغییر بوده و تا حد زیادی تابع نوسانات قیمت ارز است. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید که آخرین قیمت تزریق مزوژل جوانساز ویتن چقدر است، با مراجعه به کلینیک زیبایی منتخب خود قیمت‌ها را جویا شوید.

جمع بندی

همه افراد از چین و چروک‌ و آثار پیری در چهره خود گریزانند. با این حال، پیری امری اجتناب‌ناپذیر بوده و تمامی بافت‌های بدن را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد برای مقابله با این فرآیند طبیعی می‌کوشند با انجام اعمال جراحی ظاهر جوان و باطراوت صورت خود را بازیابند. اما این جراحی‌ها اغلب اوقات خطرناک و تهاجمی بوده و دردسرهای فراوانی را از جهت دوران نقاهت و دیگر مسائل برای فرد ایجاد می‌کنند.

یک روش جایگزین ساده برای این اعمال جراحی، به کارگیری ترکیبات مزوژل از قبیل جوانساز ویتن هیدرو پلاس است. این ترکیبات هیالورونیک اسیدی با جایگزینی در بافت طبیعی پوست، موجب آبرسانی و جوانسازی چهره گردیده و به صورت کاملاً طبیعی به ترمیم نقایص و خطوط عمیق صورت می‌پردازند. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر می‌خواهید از این ترکیبات معجزه‌بخش نهایت استفاده را ببرید، توصیه ما این است که با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی مجهز و شناخته شده و مشورت با پزشکان حاذق در خصوص بازسازی چهره خود تصمیم‌گیری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 13 میانگین: 4.7]