+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی

جالپرو چیست؟

‏ جالپرو Jalupro یک محلول مزوژل است که توسط شرکت Professional Derma SA ساخته شده است. این محصول ساخت کشور ایتالیا و سوییس است و حاوی اسید هیالورونیک به صورت هیالورونات سدیم است. Jalupro به عنوان یک فعال کننده بیولوژیکی پوست ، پوست را تغذیه کرده و در روند جوان سازی طبیعی کمک می کند. این محصول همچنین دارای اسیدهای آمینه ، گلیسین ، L-leucine ، L-پرولین و L-lysine است که رشد سلول را در پوست ترغیب می کند و به پوست تب و تاب و جوانی می بخشد.
جالوپرو همچنین می تواند اثرات درمان های دیگر مانند سایر پرکننده های پوستی ، و لایه بردارها را تقویت کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. این محصول در دو ویال با هیالورونات سدیم و دو بطری اسیدهای آمینه تولید می‌شود که قبل از درمان با هم مخلوط می شوند.

جالپرو

از جالپرو برای چه کاری استفاده می شود؟

‏ Jalupro دارای خواص آبرسان ، پرکننده پوست و کلاژن ساز است. از آنجا که حاوی اسیدهای آمینه است که برای جوان سازی و رشد پوست ضروری است ، افراد می توانند نواقص پوستی مانند علائم کششی و چین و چروک های متوسط ​​را صاف و پر کنند و در عین حال باعث افزایش کلاژن سازی می شود.

Jalupro می تواند به صدمه در برابر آفتاب ، زخم های آکنه کمک کند. از این مزوژل می‌توانید برای صورت ، گردن ، دست ها ، دکلته، زیر بغل ، شکم ، زانوها و ران های داخلی استفاده کنید.این ماده برای آبرسانی و جوانسازی پوست بسیار پرکاربرد است به طور طبیعی ظاهر فرد را احیا می کند.

جالپرو چگونه کار می کند؟

Jalupro یک روش غیر تهاجمی است و در واقع یک محلول تزریقی است که بطور اختصاصی با استفاده از آمیزه ای مبتکرانه از اسیدهای آمینه فرموله شده است ، که باعث بهبود بافت پوست می شود و می تواند باعث کاهش چین و چروک و خطوط ریز شود.
به سلول های بافت پیوندی زیر پوستی در پوست ما فیبروبلاست گفته می شود. فیبروبلاستها با تشکیل کلاژن و ترمیم پوستهای شکننده و فرسوده باعث سلامت پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن می‌شوند. فعالیت فیبروبلاست ها به دلیل افزایش سن یا دلایل دیگر (عادت به خوردن ، رژیم های غذایی ، سیگار کشیدن ، فعالیت بدنی شدید ، قرار گرفتن در معرض آفتاب) به مرور زمان کاهش می یابد. بنابراین، پوست پیر می شود ،و خاصیت ارتجاعی پوست، درخشندگی پوست، حجم پوست از بین می‌رود و متعاقباً باعث ایجاد چین و چروک و می‌شود. فیبروبلاست ها با استفاده از آمینواسید‌ها کلاژن تولید می کنند: این آمینو اسیدها (گلیسین ، L-Proline ، L-Lysine) که برای جبران کاهش فعالیت فیبروبلاستها ضروری هستند در جالپرو موجود است
این محلول تزریقی شگفت انگیز یک درمان موثر برای پوست به نظر می رسد و باعث درخشان و جوان تر شدن پوست می شود.

جالپرو

ماندگاری جالپرو چقدر است و از چه سنی می‌توان تزریق کرد؟

به محض اینکه اولین علائم پیری در ناحیه صورت ، گردن ، دکوره ، دست ها ، زیر بغل ، ران های داخلی ، زانوها و شکم ظاهر شود ، می‌توانید از جالپرو استفاده کنید. این محصول می‌تواند باعث آبرسانی به پوست شده و چین و چروک و خطوط ریز را از بین ببرد و بافت پوست را بهبود بخشد.
با توجه به تشخیص پزشک متخصص تعداد تزریق نسبت به وضعیت پوست فرد مشخص می‌شود که معمولا سالانه ۲ تا ۳ مرتبه به فاصله چهار هفته است و تاثیر آن تا یک سال قابل مشاهده می‌باشد.

آیا این محصول ایمن است؟

‏ Jalupro یک مزوژل بسیار ایمن است ، اما حتما باید توسط پزشک متخصص تزریق شود.
افراد مبتلا به اختلالات خونریزی ، حساسیت شناخته شده نسبت به هیالورونات سدیم می‌باید حتما قبل از تزریق با پزشک مشورت کنند.
جالپرو مانند سایر تزریق‌های زیبایی برای خانم های باردار و خانم هایی که شیر می دهند توصیه نمی شود

آیا جالپرو عوارض جانبی دارد؟

وقتی صحبت از این مزوژل شگفت‌انگیز پوستی است باید گفت وجود عوارض جانبی بسیار نادر است و معمولاً مانند سایر تزریق ها فقط ممکن است فرد در محل تزریق دچار کبودی و ورم شود که در چند روز خود به خود را برطرف می‌شود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]