+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
پروسترولین-نچرال-بی

مزوژل پروسترولین نچرال بی چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر به دنبال سرمی هستید که زیبایی و جوانی را به پوست شما بازگرداند و ظاهر شما را بهبود ببخشد، مزوژل پروسترولین نچرال بی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این مزوژل با داشتن تأییدیه استاندارد و سلامت کشور، در بازارهای آرایشی و بهداشتی عرضه می‌شود و به دلیل داشتن کیفیت بالا، موردتوجه و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این محصول دارای یک سرنگ به حجم ۲ سی‌سی می‌باشد و برای یک‌بار استفاده ساخته شده است. ماده داخل این سرنگ شفاف بوده و دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی است که انواع پوست‌ها به آن احتیاج دارند.

متخصصین مجموعه پروسترولین برای تولید محصولات خود، روش‌های مختلف را موردبررسی قرار داده و بهترین آن‌ها یعنی پپتید را برای تولید این محصول استفاده کرده‌اند. این روش مطابق با تکنولوژی و علم روز دنیاست و می‌تواند تاثیرات شگفت‌انگیزی بر زیبایی پوست شما داشته باشد.

ترکیبات تشکیل‌دهنده مزوژل پروسترولین نچرال بی

  • نمک بافر فسفات (Phosphate-buffered saline)
  • سدیم هیالورونات (Sodium hyaluronate)
  • Octapeptide-11
  • Decapeptide-36
  • Oligopeptide-24
  • الیگوپپتید-۳۴ و الیگوپپتید-۹۲ (نوعی پیوند پپتیدی)

مناطق استفاده از سرنگ مزوژل پروسترولین نچرال بی

این مزوژل در قسمت‌های مختلف صورت (از جمله پیشانی، دور چشم، نازولبیال و چین‌وچروک‌های دور لب)، گردن، دکلته و دست قابل تزریق است.

این مزوژل یکی از بهترین محصولات برای بهبود شرایط پوستی است که به جوانسازی، بازسازی و پاک‌کنندگی پوست کمک کرده و آلودگی‌های سطح آن را از بین می‌برد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر برخی از مزیت‌های استفاده از این مزوژل می‌پردازیم.

مزایای مزوژل پروسترولین نچرال بی

پروسترولین نچرال بی

مزوژل نچرال بی می‌تواند به‌عنوان یک پکیج کامل برای شما عمل کند و هرآنچه که پوست شما در هر حالتی به آن احتیاج دارد، فراهم کند. اگر پوست چربی دارید که آلودگی‌های زیادی را در خود نگه می‌دارد و به‌سرعت دچار مشکلاتی نظیر آکنه و جوش‌های سرسیاه می‌شود، مزوژل پروسترولین نچرال بی می‌تواند راهکار مناسبی برای مشکل شما باشد. همچنین درصورتی‌که پوست شما خشک بوده و دچار مشکلاتی مانند پوسته شدن می‌شود، بهترین راه‌حل، مزوژل پروسترولین نچرال بی است.

۱. چین‌وچروک‌های پوست را به‌سرعت از بین می‌برد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این مزوژل، جوان‌سازی و ازبین‌بردن چین‌وچروک‌هاست. شما می‌توانید این مشکل را که بیشتر در بانوان و سنین میان‌سالی دامن‌گیر افراد می‌شود، به‌سرعت حل کنید. این مزوژل طی فرایندهایی شیمیایی و تحریک سلول‌های پوستی، چین‌وچروک‌های پوست را پرکرده و آن‌ها را تا حد زیادی برطرف کند. تغییرات بعد از استفاده از این مزوژل، به‌سرعت نمایان می‌شود و شما می‌تواند طی مدت‌زمان کوتاهی این تغییرات را ببینید.

درواقع در این فرایند، مزوژل، مقدار هیالورونیک اسید موجود در پوست را که به دلیل افزایش سن، تا حد زیادی کاهش یافته است، افزایش می‌دهد. هیالورونیک اسید یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ زیبایی و جوانی پوست می‌باشد که در این سرنگ نیز موجود است. به همین دلیل می‌تواند کمک زیادی به جوان‌سازی و همچنین جلوگیری از پیری زودرس پوست شما بکند.

۲. حتی بعد از استفاده از این مزوژل، مشکلی در ظاهر شما به وجود نمی‌آید.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد مختلف ترجیح می‌دهند سرم‌های مختلف را به پوست خود تزریق نکنند، تغییر ظاهر آن‌ها و عدم توانایی در ادامه فعالیت‌های روزمره است. اما متخصصان این زمینه برای تولید مزوژل پروسترولین نچرال بی، این موضوع را نیز در نظر گرفته و ساختار مواد اولیه آن را طوری قرار داده‌اند که بعد از استفاده از مزوژل تغییری در پوست ایجاد نشود. بعد از تزریق شما می‌توانید به‌راحتی به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید. البته ناگفته نماند که بعد از هر تزریقی رعایت کردن برخی نکات مانند استفاده ضدآفتاب برای جلوگیری از برخورد پوست با نور مستقیم خورشید، ضروری است.

۳. پوست شما را احیا کرده و آن را بازسازی می‌کند.

پوست انسان بعد از گذشت سال‌های متوالی، احتیاج به بازسازی دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این مزوژل، احیای پوست شماست. در این فرایند، مزوژل سلول‌های مرده و غیرمفید موجود در پوست را خارج کرده و با تحریک سایر سلول‌ها، بازسازی پوست را انجام می‌دهد. در این فرایند زخم‌ها و آثار به‌جامانده از آکنه نیز تا حد زیادی بهبود می‌یابد.

یکی دیگر از بخش‌های بازسازی پوست، لایه‌برداری آن است که مزوژل پروسترولین نچرال بی می‌تواند تا حد خوبی این وظیفه را نیز انجام دهد. لایه‌برداری از پوست باعث شفافیت، لطافت و شادابی پوست شما شده و از جمع‌شدن آلودگی‌ها بر پوست نیز جلوگیری می‌کند.

۴. پوست شما را شفاف و روشن می‌سازد.

این مزوژل، شفافیت و روشنی را به پوست شما هدیه می‌دهد. این مزوژل علاوه بر خاصیت‌های فراوان برای سلامتی پوست شما، دارای مزیت‌های زیادی برای زیبایی پوست شما نیز هست. فرایند شفاف شدن پوست، به مراحلی احتیاج دارد که در حالت عادی ممکن است مدت‌ها به طول بینجامد.

اما در مزوژل پروسترولین نچرال بی، از موادی استفاده شده است که این تأثیر را زودتر از سایر محصولات بهداشتی بر پوست می‌گذارد. این مزوژل با ازبین‌بردن آثار زخم و آکنه، جوش‌های سرسیاه، جوان‌سازی و بازسازی پوست، پوست را لطیف‌تر کرده و آن را شفاف و شاداب می‌گرداند.

۵. در این مزوژل از مواد اولیه درجه‌یک و طبیعی استفاده شده است.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های مزوژل پروسترولین نچرال بی، استفاده از مواد اولیه‌ای است که سلامت کامل پوست شما را تضمین می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل حساسیت‌های مختلف به مواد اولیه و شیمیایی موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی، از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. اما در این مزوژل شما می‌توانید از کیفیت و سلامت مواد اولیه اطمینان داشته باشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. استفاده از مواد اولیه طبیعی و باکیفیت، به بهبود سریع‌تر پوست شما کمک می‌کند و تأثیر ماندگارتری در زیبایی آن دارد.

۶. با استفاده از این محصول، در واقع از یک پک کامل استفاده می‌کنید.

برای افرادی که نمی‌خواهند از محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف استفاده کنند، داشتن یک پکیج کامل که وضعیت پوست را به طور کامل بهبود ببخشد، اهمیت فراوانی دارد. مجموعه تولیدکننده مزوژل پروسترولین نچرال بی، با درنظرگرفتن نیازهای کاربران خود، محصولی را تهیه کرده است که شما می‌توانید شرایط پوست خود را تغییر دهید. با استفاده از این مزوژل نیازی به خرید تجهیزات مختلف نخواهید داشت. البته در این محصول از مواد شیمیایی نیز به مقدار اندک استفاده شده زیرا در غیر این صورت، تأثیر و ماندگاری بالای کنونی رو، نمی‌داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.8]