+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
مزوژل پروسترولین اینر بی

مزوژل پروسترولین اینر بی چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر احساس می‌کنید ورزش‌های شما تأثیری در اضافه‌وزن ندارد و همواره لاغری را به‌عنوان هدفی دور در نظر داشتید، مزوژل پروسترولین اینر بی پیشنهادی مناسب برای شماست. این مزوژل با داشتن مواد طبیعی و درجه‌یک، می‌تواند بافت‌های چربی بدن شما را مورد هدف قرار داده و آن‌ها را به روشی استاندارد از بین ببرد. با وجود مشکل اضافه‌وزن، متخصصان سراسر کشور به تحقیق و بررسی برای یافتن روشی مناسب و اصولی برای لاغری و کاهش وزن کردند و درنهایت، دانشمندانی در کره جنوبی توانستند این محصول را تولید و به بازارهای آرایشی و بهداشتی ارائه دهند.

مزوژل پروسترولین اینر بی، به‌صورت یک سرنگ به حجم ۲ سی‌سی و برای مصرف یک‌بار ساخته شده و دارای نشان‌های استاندارد و لیبل وزارت بهداشت ایران نیز هست. یکی از روش‌های استفاده‌شده برای تولید این محصول، پپتید نام دارد که در آن از علم و فناوری روز دنیا، کمک گرفته شده تا محصولی باکیفیت و مؤثر را برای شما عزیزان تولید کنند.

ترکیبات تشکیل‌دهنده مزوژل پروسترولین اینر بی

  • نمک بافر فسفات (Phosphate-buffered saline)
  • هیالورونات سدیم ۰.۷ درصد (Sodium hyaluronate)
  • کمپلکس پپتید (Nonapeptide-32 ، Pentapeptide-43، Tripeptide-41، Octapeptide-11)
  • هیالورونیک اسید

هریک از این ترکیبات، به مقدار موردنیاز بدن در این سرنگ وجود دارند و هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

مناطق استفاده از سرنگ مزوژل پروسترولین اینر بی

همان‌طور که گفته شد، این سرنگ برای حذف و ازبین‌بردن چربی‌های اضافی بدن تولید شده است و به همین دلیل در مناطقی تزریق می‌شود که امکان تجمع چربی در آنجا وجود دارد. این قسمت‌های بدن به‌صورت زیر می‌باشند:

  • غبغب
  • چربی‌های گونه
  • چربی زیر بازو
  • چربی‌های پهلو
  • شکم
  • چربی‌های باسن، ران و بالای زانو

استفاده از این مزوژل در بخش‌های اشتباه بدن، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که شما را در آینده به‌زحمت بیندازد. به همین دلیل برای تزریق آن، حتماً با پزشک مشورت کنید. این مزوژل به دلیل داشتن مزایای مختلف، در میان افراد موردتوجه قرار گرفته و بسیار محبوب شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق‌تر این مزایا بپردازیم.

مزایای استفاده از مزوژل پروسترولین اینر بی

پروسترولین اینر بی

این مزوژل، با داشتن مواد مناسب برای چربی‌سوزی و ازبین‌بردن ضائده‌های اضافی چربی، می‌تواند تاثیری سریع و ماندگار برای چاقی شما بگذارد. روش‌های مختلفی برای رفع اضافه‌وزن وجود دارد. اما بسیاری از آن‌ها با عوارضی همراه است که شاید تا سال‌ها با شما باشد.

۱. چربی‌های موضعی را کاهش داده و باعث درمان سلولیت می‌شود.

یکی از انواع چربی‌هایی که وجود آن باعث ایجاد ظاهری چاق در افراد می‌شود، چربی‌های موضعی است. این نوع چربی می‌تواند در همه‌جای بدن وجود داشته باشد و ازبین‌بردن این چربی‌ها با روش‌های نامناسب، ممکن است به بازگشت چربی منجر شود. با استفاده از سرنگ مزوژل پروسترولین اینر بی، با روشی کارآمد چربی‌های موضعی بدن از بین می‌روند که کمترین آثار جانبی را بر پوست داشته باشند.

علاوه‌برآن، ازآنجایی‌که مزوژل، با فعال‌سازی بافت‌ها و سلول‌های مختلف بدن، فرایند چربی‌سوزی را انجام می‌دهد، می‌توان گفت این روش لاغری، کم‌ترین عوارض را در مقایسه با سایر روش‌ها دارد.

۲. در ترکیبات اولیه آن از هیالورونیک اسید استفاده شده است.

یکی از مهم‌ترین اسیدهای که باعث جوان‌سازی و بهبود شرایط پوستی ما وجود دارد، هیالورونیک اسید است. مقدار این اسید با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند و فرد را ملزم به مصرف داروهای مختلف برای حفظ جوانی پوست می‌سازد. پوست بدن ما با افزایش وزن، کشیده شده و ترک می‌خورد. بعد از کاهش وزن که پوست به حالت اولیه خود بازمی‌گردد، این آثار ترک، کاملاً محسوس هستند.

وجود هیالورونیک اسید در این مزوژل، به بهبود روند این اتفاق کمک می‌کند و می‌تواند با سرعت و کیفیت بهتری پوست را به حالت قبل برگرداند. در واقع هیالورونیک اسید با بازسازی بافت‌های پوستی، به بهبود شرایط آن کمک می‌کند.

۳. ظاهر و رنگ پوست شما را بهبود می‌بخشد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از مزوژل پروسترولین اینر بی، شفاف و شاداب کردن پوست بدن است. بسیاری از افراد بعد از فرایند لاغری، دچار رنگ‌پریدگی یا تیرگی و روشنی بیش از اندازه پوست می‌شوند. این اتفاق زمانی برای شما می‌افتد که بافت‌های بدن، فعالیت خود را کاهش دهند. متخصصان، با درنظرگرفتن این موضوع، ساختاری را در این مزوژل تعبیه کرده‌اند که علاوه بر بهبود شرایط پوست، رنگ آن شفاف‌تر ساخته و آن را شاداب‌تر کند.

۴. فرایندی بدون درد دارد.

بسیاری از افراد به دلیل ترس از عمل رفع چاقی و دردهای بعد از آن، ترجیح می‌دهند شرایط کنونی خود را تحمل کرده یا آن را با روشی دیگر برطرف کنند. سرنگ مزوژل پروسترولین اینر بی، کاملاً بدون درد بوده و تأثیری شگفت‌انگیز در ازبین‌رفتن بافت‌های چربی غیرضروری شما می‌گذارد. همچنین دارای فرایندی ساده است که کار را برای مراجعه‌کننده و پزشک آسان می‌کند.

۵. از مواد اولیه باکیفیت تولید شده است.

یکی دیگر از موضوعات مهم درباره این مزوژل، مواد اولیه درجه یک آن است که سلامتی شما عزیزان را تضمین می‌کند. مزوژل پروسترولین اینر بی، علاوه بر داشتن مواد اولیه‌ای که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، دارای برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی که بدن شما برای طی‌کردن روند لاغری به آن‌ها نیاز دارد نیز هست.

۶. با کاهش فرایند لیپوژنز، لیپولیز را افزایش می‌دهد.

لیپوژنز، به فرایندهایی گفته می‌شود که برای ساخت اسیدهای چرب و تری گلیسیرید، در بدن اتفاق می‌افتند. در مقابل، لیپولیز قرار دارد که به فرایند ازبین‌بردن این چربی‌ها گفته می‌شود که در این فرایند، سلول‌های چربی شکسته شده و تخریب می‌شوند. سرنگ مزوژل، با داشتن ساختاری اصولی، این دو فرایند را به‌خوبی کنترل کرده و موجب لاغری شما می‌شود.

سخن پایانی

طی سال‌های اخیر، روش‌های مختلفی برای لاغری و کاهش وزن، معرفی شده‌اند. مزوژل پروسترولین اینر بی یکی از این روش‌هاست که با دقت بالای دانشمندان و با توجه به نیازهای بدن افراد مختلف ساخته شده است. با تهیه این محصول می‌توانید نتیجه‌ای سالم و تضمین‌شده را در مدتی زمانی بسیار کوتاه‌تر از روش‌های درمانی مانند عمل رفع چاقی، مشاهده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]