+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
ژل جوانساز پروفایلو

ژل پروفایلو

‏ ژل پروفایلو Profhilo اولین محصولی از اسید هیالورونیک تزریقی (HA)برای درمان سستی پوست است. ژل پروفایلو با داشتن بالاترین غلظت از اسید هیالورونیک در بازار (۶۴ میلی گرم در ۲ میلی لیتر) نه تنها پوست را تقویت کرده و آبرسانی می‌کند بلکه باعث جوانسازی بافت می شود. ‏ Profhilo در بین پزشکان بسیار محبوبیت ایجاد کرده است به طوری که بسیاری از پزشکان به آن “به عنوان چیزی که منتظر آن بودند” یا به عنوان “جالب ترین پیشرفت در درمان های تزریقی” در طولانی مدت استفاده می‌کنند.

با پروفایلو در ۵ دقیقه ظاهر خود را اصلاح کنید و پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

‏ Profhilo، یکی از جدیدترین نوآوری ها برای درمان سستی پوست توسط ترمیم بیولوژیکی مجدد پوست است. Profhilo از اسید هیالورونیک ساخته شده است و برای پوست که با افزایش سن ، خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد خاصیت ترمیم کنندگی دارد و یک ظاهر طبیعی تازه ایجاد می کند.

ژل پروفایلو

‏PROFHILO چگونه کار می کند؟

ژل پروفایلو Profhilo با آزاد کردن آهسته اسید هیالورونیک ، تولید کلاژن جدید در پوست را تحریک می کند و حدود ۲۸ روز در پوست می ماند. در این مدت با تحریک ۴ نوع مختلف کلاژن و الاستین باعث جوانسازی شگفت‌انگیز پوست می‌شود.
تحریک صورت گرفته منجر به بهبود قابل توجهی در بافت می شود. بنابراین نمی توانیم بگوییم که ژل پروفایلو Profhilo تنها تقویت کننده پوست است ، زیرا این ماده همچنین دارای خاصیت سفت کننده و لیفت کننده قابل توجهی بر روی بافت نیز است و همچنین باعث صاف شدن پوست و از بین رفتن چین و چروک می‌شود.

ژل پروفایلو چیست؟

پروفایلو چگونه تزریق می‌شود؟

ژل پروفایلو ، ژلی منحصر به فرد از نظر استراتژیک در ۵ نقطه اصلی در هر طرف صورت تزریق می‌شود. این نقاط شامل اطراف چشم،گونه‌ها،اطراف لب و اطراف گوش می‌باشد.

پروفایلو در چند جلسه تزریق می‌شود و چقدر دوام دارد؟

تشخیص تعداد جلسات تزریق پروفایلو توسط پزشک داده می‌شود، اما به طور کلی نتایج پس از ۲ جلسه با فاصله ۴-۶ هفته از هم قابل مشاهده است و نتایج درمانی تا شش ماه ادامه دارد.

در چه مناطقی از بدن از این ژل می‌توانیم استفاده کنیم؟

ژل پروفایلو در بیشتر مواقع برای نواحی صورت استفاده می شود، با این حال می توانید به طور کلی برای جوانسازی گردن، شانه ،بازو، زانو و دست استفاده نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.7]