+982172147 09121592222
کلینیک تخصصی پوست ، مو و لیزر دکتر کمالی
تزریق ژل

تزریق ژل

پدیده پیری با تحریک مجموعه ای از تغییرات پیچیده میکروسکوپی و ماکروسکوپی بر چهره انسان تأثیر می گذارد. این تغییرات با عادات بد و عوامل محیطی تشدید می شوند.مفاهیم زیبایی شناختی، به منظور ایجاد هماهنگی و ایجاد چهره ای جذاب ، بسیار حائز اهمیت است.
یکی از روش های غیر جراحی که امروزه در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده استفاده از ژل ها برای از بین بردن چین و چروک صورت و حجم دار کردن لب ها و گونه ها و کانتورینگ صورت است این ژل ها می توانند با حجیم کردن لب و بهبود خطوط و چین و چروک های ظریف ، ظاهر جوانی را به شما هدیه دهد و در عین حال روشی ایمن و مؤثر است.

تزریق ژل

اسید هیالورونیک تزریقی چیست؟

اسید هیالورونیک تزریقی (HA) نوعی پرکننده موقت پوستی است. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد و بیشترین غلظت آن در مفاصل ، چشم ها و پوست است.با افزایش سن ، چربی ، ماهیچه ها ، استخوان و پوست صورت ما شروع به لاغر شدن می کند. این از دست دادن حجم منجر به ایجاد خطوط ریز ، چین و چروک و نازک شدن لب ها می شود. اثرات اسید هیالورونیک تزریقی بلافاصله مشاهده می شود.

انواع هیالورونیک تزریقی در کلینیک تخصصی دکتر کمالی شامل برند هاى زیر است که همگی دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان می باشند.
این برندها شامل ژل ژوویدرم Juvederm ساخت کشور فرانسه، استیلج Stylage ساخت کشور فرانسه،آلیاکسین Aliaxin ساخت کشور سوییس،الانسه Ellanse ساخت کشور هلند،آلاینا Alayna ساخت کشور آلمان،پرفکتا perfrctha ساخت کشور فرانسه،نورامیس neuramis ساخت کشور کره جنوبی ورووفیل revofil ساخت کشور کره جنوبی است که این کمپانی ها با تکنولوژی ریز ذرات ژل را تولید می‌کنند و تزریق این ژل‌ها باعث حفظ فرم بسیار طبیعی صورت می‌شود.

نتایج و ماندگاری ژل در افراد مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله محل تزریق ، نوع برند پرکننده اسید هیالورونیک ، سن مراجعه کننده و خصوصیات فردی پوست است. به عنوان مثال ، ماندگاری تزریق لب ممکن است ۶ ماه باشد، اما ماندگاری تزریق در چین های بینی وجود دارد ممکن است ۹-۱۲ ماه یا بیشتر طول بکشد. برای حفظ اثر مطلوب پس از این مدت لازم است تزریق ژل دوباره انجام شود.

چه کسانی نیاز به تزریق ژل دارند؟

ابتدا پزشک متخصص پوست و مو تاریخچه مراجعه کننده را مرور می کند و نواحی صورت و یا لب‌های شما را که نیاز به بهبود خطوط ، ساختار و یا حجم دارند ، ارزیابی می کند. در جلسه مشاوره پزشک نواحی مورد نیاز تزریق ژل و میزان مورد نیاز را برای مراجعه کننده توضیح می دهد.

از ژل های HA برای موارد زیر استفاده می شود؟

چین و چروک صورت
چین های بینی
خطوط ماریونت
لب
خطوط ریز اطراف دهان
زیر چشم
گونه
لاله گوش
چانه
زاویه سازی صورت

آیا تزریق ژل درناک است؟

از جمله سوالات متداول درباره تزریق ژل داشتن درد در زمان تزریق است،پزشک متخصص قبل از تزریق از کرم های بی حسی موضعی یا تزریق بی حسی برای کاهش درد مراجعه کننده در طی فرایند تزریق استفاده می کند. همچنین ، لیدوکائین معمولاً در بیشتر مارکهای ژل های HA گنجانیده شده است. قبل و بعد از تزریق، میتوان از یخ برای کاهش تورم استفاده شود

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق اسید هیالورونیک نیستند؟

افرادی که عفونت فعال تبخال صورت یا عفونت دهان دارند
افرادی که دیابت کنترل نشده دارند
افرادی که مشکلات مربوط به لخته شدن خون دارند
افرادی که حساسیت به هر یک از اجزای اسید هیالورونیک تزریقی دارند
خانم هایی که باردار یا شیرده هستند

عوارض جانبی رایج عبارتند از:

ورم
کبودی
خون ریزی
برآمدگی و برآمدگی
قرمزی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]